Snel Zwanger
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
18 April 2014, 11:34:29

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Welkom op www.snelzwanger.nl het forum voor en door gebruikers van Sensitest producten. We zouden het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.
14907 aantal berichten in 100 topics door 572 geregistreerde leden
Nieuwste lid: elizabeth
Top 6 aanbiedingen webshop
Pakket 3 luxe zwangerschapstesten: 4.99
Nu 3 extra gevoelige zwangerschapstesten: 9.99
Pakket 24 ovulatietesten + 3 zwangerschapstesten + gratis ovulatieschijf: 26.99
Populair: 12 gevoelige ovulatietesten: 12.49
Ovulatietest
Zwangerschapstest vanaf € 1.69
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren
+ Snel Zwanger
|-+ Zwanger worden
| |-+ Zwanger worden
| | |-+ Zwangerschap na pilgebruik
« vorige volgende »
Pagina's: 1 2 3 [4] Print
Auteur Topic: Zwangerschap na pilgebruik  (gelezen 23845 keer)
Vosje
Forumlid
**

« Antwoord #45 Gepost op: 13 April 2009, 19:07:49 »

Hoi,

Ik ben in december gestopt met de pil. Ik werd direct ongesteld.

In januari duurde mijn cyclus 36 dagen en in maart 49 dagen.
Zullen dit dan ook cycli zijn zonder eisprong?

Wij zijn direct aan het klussen geslagen, maar ik zou het erg vinden als ik dan geen eisprong heb gehad.

Wij hebben een grote kinderwens, maar ik ben bang dat het dan lang gaat duren!
Tijger
Expert

Mijn mooiste dochter!

« Antwoord #46 Gepost op: 13 April 2009, 19:19:19 »

Vosje, je zou eens ovulatietesten gaan proberen, die geven wel aan of je een eisprong hebt. Je hoeft niet meteen te bang zijn dat het allemaal niet goed is, maar het nog even afwachten. En als je er niet zeker van bent, kun je natuurlijk altijd even bij de huisarts aangeven dat jullie ermee bezig zijn, maar dat je onzeker bent over je eisprong en cyclus. heb gehoord dat er ook een soort medicijn is dat je normale cyclus op gang brengt... Als je je er teveel zorgen over maakt zou ik sowieso even naar de huisarts gaan. Niet teveel op internet zoeken, dan heb je straks de engste ziekte enzo, dat is niet echt handig. Je leest vaak alleen maar de negatieve dingetjes... En daar krijg je zorgen en stress van! Stress is ook niet handig als je zwanger wilt worden ;-). Komt vast allemaal goed. Succes ermee!

HAPPY MOM
Nancy
Expert

Kiam

« Antwoord #47 Gepost op: 13 April 2009, 20:08:14 »

Vosje, ik sluit me aan bij Tijger. De redenen voor een onregelmatige cyclus zijn waarschijnlijk afhankelijk van verschillende factoren (en zeker niet allemaal ernstige). Het lijkt mij ook heel verstandig om even bij de huisarts langs te gaan om een en ander door te spreken.
Succes en houd ons op de hoogte!
Groetjes Nancy
Vosje
Forumlid
**

« Antwoord #48 Gepost op: 13 April 2009, 21:55:41 »

Tijger en Nancy,

Bedankt voor jullie snelle reacties.

Ik wacht deze cyclus nog even af, en anders ga ik denk ik ovulatietesten gebruiken.

Ik hou jullie op de hoogte!
Cilla
Nieuw op het forum
*

« Antwoord #49 Gepost op: 14 April 2009, 18:27:53 »

Hallo Dames,

Wie kan mij helpen? het is een lang verhaal maar even in het kort.
Kort geleden had ik een bbz (buiten baarmoederlijke zwangerschap) ik heb toen 1 MTX prik gehad omdat mijn hormoon dus erg laag was.

Ongeveer 3 weken geleden vertelde de gyn mij dat ik gewoon weer zwanger mocht worden, maar was al aan de pil.
Maar nu komt het ik heb al ongeveer 4 weken opgezwolle pijnlijke borsten.

En ik zelf denk dus dat ik weer zwanger ben? heeft iemand enig idee of dit ook door de pil kan komen?

Gr Cilla
Tijger
Expert

Mijn mooiste dochter!

« Antwoord #50 Gepost op: 14 April 2009, 18:42:32 »

Heej Cilla, heb je al een test gedaan? Wat komt daar uit?
Ik weet niet of dat door de pil kan komen. Mijn zwangerschap begon ook met zere borsten... Wil je zwanger worden? Misschien kun je het best met je huisarts in overleg gaan. Want als je zwanger bent, moet je eigenlijk meteen stoppen met de pil...
Ik hoop dat je het snel weet! Succes!

HAPPY MOM
Vosje
Forumlid
**

« Antwoord #51 Gepost op: 16 April 2009, 11:15:59 »

8 maart trouwens weer ongesteld geworden. (2 weken lang! pfff.....)
Ben nu benieuwd wanneer ik weer ongesteld wordt.

Heb af en toe wel steekjes in mijn onderbuik. Zal dat door de aankomende menstruatie komen, of.......
Ga nergens van uit....

We gaan gewoon (vooral) vrolijk door met klussen!
Niek
Gast
« Antwoord #52 Gepost op: 26 Mei 2009, 09:29:54 »

Hey Meiden,

Ik heb 13 jaar lang de pil gebruikt. Tussendoor ben ik er maar een keer even mee gestopt. Ik gebruikte de laatste 5 jaar een hele lichte pil.
Ben nu al weer even bezig om zwanger te worden wat tot nu toe nog geen succes heeft. Kan dat iets te maken hebben met het lange pilgebruik? Hebben de zwangeren onder ons daar in hun pogingen last van onder vonden? Toen ik stopte met de pil ben ik wel direct ongesteld geworden en redelijk regelmatig. Iedere keer een cyclus tussen 27-30 dagen. Ik gebruik ook ovulatiestesten. Ik heb een aantal keren een eisprong kunnen testen, maar ook een paar keer niet.

Nancy
Expert

Kiam

« Antwoord #53 Gepost op: 26 Mei 2009, 12:58:39 »

Hoi Niek,

Ik heb zelf 15 jaar de pil (microgenon30) geslikt, ben gestopt en in de 2e ronde zwanger geraakt. De eerste maand ook niet echt "geklust" omdat ik eerst wilde weten of mijn cyclus nog een beetje normaal was na zo'n lange tijd, i kwas daarvoor altijd regelmatig.
Ik heb in ronde 2 wel ovulatietesten gebruikt en dus met succes. Mijn ervaring is dus dat het lang slikken van de pil geen enkel negatief effect heeft gehad bij mij.
Op internet kun je wel wat meer informatie vinden hierover, maar over het algemeen staat er dat je cyclus weer binnen 6 tot 10 weken (2 menstruaties) op gang is.

Succes!
Groetjes Nancy
nele
Forumlid

« Antwoord #54 Gepost op: 26 Mei 2009, 18:30:38 »

Heylaba Niek,

Ik heb ongeveer 14 jaar de pil genomen en volgens mij had ik echt wel last van het jarenlange pilgebruik. Ik heb in 9 maanden dat ik met de pil gestopt ben maar 3x een eisprong gehad. 1x had ik een positieve ovulatietest en is m'n eisprong toch niet geweest. (Had dit gezien via temperaturen). Doordat ik hele onregelmatige cyclussen had (82 dagen, 43 dagen, 50 dagen, laatste cyclus: 23! dagen..) deed ik ovulatietesten samen met het temperaturen. Zo wist ik zeker wanneer ik een eisprong had. (En blijkbaar was het toch de moeite waard..) Ik was er toch wel erg veel mee bezig.

Groetjes Nele

sugarbabe
Expert

« Antwoord #55 Gepost op: 26 Mei 2009, 20:29:04 »

Hee Niek,

Ik slikte ook al 12/13 jaar de pil toen ik ermee stopte. Eerst microgenon30 (heel kort) en daarna alleen nog maar de diane pil (vanwege acne).
Ik werd ook meteen na 28 dagen ongesteld. En bij de eerste serieuze poging was ik zwanger. Helaas maar van korte duur, maar toch...
Ze zeggen dat je lichaam wel tijd nodig heeft om te "ontpillen" maar hoe lang dat precies is, zou ik eerlijk gezegd niet weten.
Ik denk echt dat het per vrouw verschillend is....Je hoort soms ook verhalen van vrouwen die door de pil heen zwanger zijn geraakt...

Misschien dat je er inderdaad meer info over kunt vinden op internet.

Succes meis!
nientje
Expert

driesje

« Antwoord #56 Gepost op: 27 Mei 2009, 12:46:20 »

hey niek,
ik heb bijna een jaar gedaan om te herstellen vanpilgebruik
heb dan ookveel afgewiseld in pil
xx-nanda-xx
Gast
« Antwoord #57 Gepost op: 11 Augustus 2009, 14:52:08 »

Hallo allemaal,

Dit is mijn eerste berichtje op de site, ben dus nieuw. Ik ben nu ongeveer 6 weken gestopt met de pil en nog niet echt ongesteld geweest. Heb wel een aantal rare lichamelijke veranderingen. Af en toe krijg ik het enorm warm, net alsof ik opvliegers heb. Dit heb ik pas sinds een week. Ook word ik elke nadat ik sex heb gehad een beetje ongesteld en dit vind ik heel vervelend! Zijn er meer die hier last van hebben of hebben gehad of is dit abnormaal? Ook heb ik sinds een paar dagen een beetje gekriebel in mijn buik echt heel raar. En heel vaak heb ik mentruatiekrampen. Ik ben dik 10 jaar aan de pil geweest, waarvan ook 5 jaar de prikpil, dus ik verwacht de eerste maanden nog helemaal niks, maar die klachten maken me een beetje onzeker.
Vind het erg leuk om te lezen dat ik er niet alleen zo mee bezig ben. En de tips zijn ook heel handig.

Groetjes Nan
Petra
Expert

Emma alweer 5 maanden

« Antwoord #58 Gepost op: 11 Augustus 2009, 21:14:59 »

He Nanda

Het is natuurlijk heel vervelend die klachten, maar ook heel normaal. Had zelf een lichte pil gebruikt en had 3 maanden ontpillingsverschijnselen. Buikpijn, onregelmatige cyclus, menstruatiekrampen etc. Bloedverlies steeds na de sex zou ik wel even bespreken. Dat kan een andere oorzaak hebben.

Veel succes!
Pagina's: 1 2 3 [4] Print 
« vorige volgende »
Ga naar: